Här slutar min resa..

Nu så har jag precis tagit avsked av Josefina och Emma som ska ta natt tåget vidare. Riktigt jobbigt var det att säga hejdå när vi har varit så nära varandra och varit med om så mycket de senaste månaderna. Men tiden har ju gått fort nu så det kommer den att göra innan dem är hemma igen. 
Ligger på mitt hotell rum just nu och har precis packat alla väskor färdiga (en backpacker ryggsäck, en stor resväska och handbaggage) så de är redo för hemresa till Sverige imorgon. Tänker på vilken underbar resa det har varit och på allt vi har varit med om, minnen för livet! 
Tre fantastiska månader som har innehållit allt från bungy-jump och fallskärms äventyr till att klappa kängurur på zoo och att bara ta det lugnt vid stranden med sol och bad. Kunde inte blivit bättre helt enkelt. 
Nu hoppas jag att Josefina och Emma får en fortsatt bra resa och att allt går bra, jag saknar er redan! 

Puss Micka 

Märit
2014-12-21 @ 15:03:07

Tack för att jag fått vara med på en liten hörna av er fantastiska resa. Så fina foton och riktigt bra bloggtext. Vi ses !

Maria Axelsson
2014-12-21 @ 15:48:40

Håller med märit ..varit jätte kul att läsa o följa:-)..välkommen hem mikaela ..saknar dej.Fortsatt härlig tripp josefina o Emma.Kramar till alla:-)

Emma
2014-12-22 @ 10:12:23

Tack själv bästa Mikaela❤️ kunde inte önskat bättre resesällskap! Hoppas resan hem gick bra. Du får såklart fortfarande all inside information, även om du inte är med oss hihi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trepavift.blogg.se

Hej och välkomna till vår reseblogg. Denna bloggen är till för Dig som vill följa oss när vi är ute på vift ''Down Under''. Vår resa börjar nämligen så långt bort hemifrån man kan komma, Nya Zeeland. Därefter tar vi oss mot Australiens östkust. Resan avslutas i Sydostasien och dess paradisstränder. Hälsningar från Emma, Josefina och Mikaela. Enjoy!

RSS 2.0